Ето публично показно как издишат италианците, там където класическото обучение е дало голям плод, за разлика от съвремието!
MODALITA’ DI PARTECIPAZIONE ALLE SELEZIONI A) Requisiti necessari per l’ammissione alle selezioni 1) Titolo di studio Deve essere posseduto, al 30 settembre 2023, un diploma di scuola secondaria di secondo grado o altro titolo di studio equipollente (se straniero tradotto ai sensi della normativa vigente) che, indipendentemente dalla cittadinanza, dia accesso agli studi universitari. 2) Età Data di nascita compresa tra il 1° gennaio 1996 e il 30 settembre 2005 3) Conoscenza della lingua italiana Ai candidati è richiesta una buona conoscenza della lingua italiana che sarà verificata dalle Commissioni d’esame contestualmente alle prove di selezione. 4) Conoscenza della lingua inglese Ai candidati è richiesta una buona conoscenza della lingua inglese che sarà verificata dalle Commissioni d’esame contestualmente alle prove di selezione.
МЕТОД ЗА УЧАСТИЕ В ПОДБОРИТЕ A) Изисквания, необходими за допускане до подборите 1) Академична квалификация Към 30 септември 2023 г. трябва да се притежава диплома за средно образование или друга еквивалентна образователна квалификация (ако е преведена на чужд език съгласно действащото законодателство), която, независимо гражданство, дава достъп до университетско обучение. 2) Възраст Дата на раждане между 1 януари 1996 г. и 30 септември 2005 г. 3) Знания по италиански език От кандидатите се изисква да имат добри познания по италиански език, които ще бъдат проверени от изпитните комисии едновременно с тестовете за подбор. 4) Познания по английски език От кандидатите се изисква да имат добри познания по английски език, които ще бъдат проверени от изпитните комисии едновременно с тестовете за подбор.
Защо искам да се изкоментират точно тези изисквания сега!
Първо, единственото което е склоняемо е познаването на езика на който е обучението или в случая италиански! Изискването за английски е прекалено, защото този мозък няма място за ДОБРО познаване на два езика и един роден. Визуалните изкуства обхващат почти целия мозък, което е предпоставка за посредствено визуално преживяване и повече пластификации отколкото реално, истинско изкуство, което е и отговор на растящия брой недоволни зрители и отлив от киносалоните. Визуалната средаа е изключително тежка, а лингвистиката е в контра с въпросните нео арт претенции. В толкоова исторически наситена среда, пълна с таланти и съдържание изявата е с минимални разлики, като въпросните студенти са като скопци на ист. фон. Възрастовото ограничение е подсъзнателно и неволно възпитание в шовинизъм. Изкуствата подкрепят таланта а музите не са енциклопедичен ум, най-малкото лингвисти. Търсят се светоусещане, помнене на музикални теми, което е огромна. мозъчна площ от мозъчни центрове. След време набедените таланти, ще трябва да работят като примерно чупене на пръстите на цигулар. Мога да дам за пример магистратите, трябва да придобият много ясна картина на случилото се, като не случайно имат власт върху човешките съдби. Примерно Орфей иска само по това, че има топъл тембър, кредото и изпълнението на полиелеи да възстановиш цялата теретична линия, заедно със не. случайното значение на имената, процента апиджо и т.н. Все едно някой пприготвя човечеството за идването на антихриста?! Веднага дават плод такива академични недомислици. Бородин на колко години е написал "Княз Игор"? Не може да гледам мъката на някой талант, като мозъка ми примернно борави с петстотин хиляди ясно сетивни музикални теми и същата скорост на реакция все едноо са десет!!! Същото е и с цветоусещането и с композицията във визуална среда. А това е страната родила Паганини. Скопците на нечия сметка ли трябва да ги пишем? Лингвистите са много натоварени хора, като теоретичните физици. Думата пошко кореспондира с нещо което има претенции. Друг бисер на тези явно състезатели е изискването за трийтмънт. за всекии проект?! Я някой "гений" да ми напише трийтмънт на КАНОН. или супер жанр. Там мръднеш ли оплескваш ВСИЧКОО, което ознава, че съвременния дебел продуцент освен кинтите от друго не разбира. Именно непознаването на канона е бич в тъпащините вихрещи се в определянето на жанра. И резултата е от толкова претенции - аматьорска работа и принторане на кандидат престъпници, колко повече закоравяване в безхаберие. Трябва някой да обясни на тези меценати, че визуалната среда е водеща и всичко останало второстепенно. Семиотиката бледнее, пред доктринистиката, херменевтиката и генеалогията, дори заслужено стои посредствено при спрегане на трите изброени. Още много има...